Відкриті уроки



Підсумковий 

урок    з  спецдисципліни

«Будова  контактної  мережі»

                                       

  Мета:

v Навчальна: систематизувати  знання  та  вміння  учнів з техніки  безпеки   для  електромонтерів  контактної  мережі; узагальнити  знання  при  обслуговуванні  контактної  мережі; усвідомити  майбутнім  робітникам  обсяг  спеціальних  знань  за  обраною  професією

v Розвиваюча: розвивати   вміння  аналізувати, виявляти  ініціативу, робити  висновки, узагальнювати;  розвивати  навички  самооцінки,  уміння    працювати  через  використання  інтерактивних  форм  і  методів  роботи

v Виховна: розвивати  комунікабельність, відповідальність, виховувати свідоме  ставлення  до  техніки  безпеки, вміння  працювати  в  групі, формувати  культуру спілкування  під  час  уроків  спецдисциплін.


Тип  уроку: систематизація і  узагальнення  нових  знань  та  вмінь

Форма  роботи  на  уроці: індивідуальна (бліц – опитування,  метод - мікрофон) та  групова (тестові  завдання, різновид  роботи  в  малих групах)

Дидактичне  забезпечення: мультимедійні  системи,  презентація «Підсумковий  урок», уривок  навчального  фільму,  відеоролик. 
Роздатковий  матеріал:  тестові  завдання, завдання – пазл, завдання «Встановити  відповідність» 

 Міжпредметний  звязок: охорона  праці



Відкритий  урок  

з  предмету «Будова,  монтаж  та  експлуатація  

контактної  мережі»

 на  тему:

 «Фіксуючі  пристрої. Призначення»

  Мета:
Навчальна: Ознайомити  учнів  з  призначенням  фіксаторів  та  різними  конструкціями ;  вимогами, які  застосовуються  до  фіксаторів; з   яких  основних  елементів  складається  фіксатор;  засто-сування  фіксаторів  на   різних  ділянках  контактної  мережі .
Розвиваюча: розвивати пам’ять, увагу,  логічне  мислення,  уміння    працювати  через  використання  інтерактивних  форм  і  методів  роботи.
Виховна: виховувати  культуру  спілкування,  прагнення  до  професійного  зростання  та  вдосконалення,  бажання  отримувати  нові  знання  та  застосовувати  їх  у  практичній  діяльності,  сприяти  зацікавленості  до  вивчення  спец предметів.
Обладнання: допоміжні  матеріали, ПК, мультимедійний  проектор  та  екран,  презентація «Фіксуючі  пристрої».
Роздатковий  матеріал:  тестові  завдання,  кросворди, завдання – пазл.

Тип  уроку: урок засвоєння  нових  знань

Форма  роботи  на  уроці: використання  інтерактивних  методів: різновид роботи в  групах,  «Мікрофон»

Міжпредметний  звязок:  ПТЕ, охорона  праці



Відкритий  урок  


 на  тему:

 «Ізолятори  та  ізолюючі  вставки  КМ»

  Мета:
Навчальна: Ознайомити  учнів  з  призначенням  ізоляторів; класифікацією  ізоляторів;   вимогами, які  застосовуються  до  ізоляторів; з   яких  основних  елементів  складається  тарілчастий та  стержневий  ізолятор; позначення  ізоляторів.

Розвиваюча: розвивати пам’ять, увагу,  логічне  мислення,  уміння    працювати  через  використання  інтерактивних  форм  і  методів  роботи.
Виховна: виховувати  культуру  спілкування,  прагнення  до  професійного  зростання  та  вдосконалення,  бажання  отримувати  нові  знання  та  застосовувати  їх  у  практичній  діяльності,  сприяти  зацікавленості  до  вивчення  спец предметів.
Обладнання: допоміжні  матеріали, ПК, мультимедійний  проектор  та  екран,  презентація.
Роздатковий  матеріал:  тестові  завдання,  кросворди, завдання – пазл, та  інші  різноманітні завдання

Тип  уроку: урок засвоєння  нових  знань

Форма  роботи  на  уроці: використання  інтерактивних  методів: різновид роботи в  групах,  «Мікрофон»

Міжпредметний  звязок:  ПТЕ, охорона  праці

Захід  в  рамках  тижня :
 «Знавці  своєї  справи»

Метазакріпити  знання, отримані на уроках  спецпредметів, створити умови для підвищення пізнавального інтересу до предметів спеціального курсу; розвивати логічне мислення, кмітливість та винахідливість, різнобічні інтереси; виховувати цілеспрямованість і впевненість у собі; вчити грамотно висловлювати свої думки, відстоювати власні погляди, виховувати почуття колективізму,  поважати інших.
Обладнання:  презентація уроку,  картки із завданнями, мультимедійний   проектор, бланки для відповідей,  листок – оцінювання, годинник.




Немає коментарів:

Дописати коментар