Підсумковий
урок з спецдисципліни
«Будова контактної мережі»
Мета:
v Навчальна: систематизувати знання та вміння учнів з техніки безпеки для електромонтерів контактної мережі; узагальнити знання при обслуговуванні контактної мережі; усвідомити майбутнім робітникам обсяг спеціальних знань за обраною професією
v Розвиваюча: розвивати вміння аналізувати, виявляти ініціативу, робити висновки, узагальнювати; розвивати навички самооцінки, уміння працювати через використання інтерактивних форм і методів роботи
v Виховна: розвивати комунікабельність, відповідальність, виховувати свідоме ставлення до техніки безпеки, вміння працювати в групі, формувати культуру спілкування під час уроків спецдисциплін.
Тип уроку: систематизація і узагальнення нових знань та вмінь
Форма роботи на уроці: індивідуальна (бліц – опитування, метод - мікрофон) та групова (тестові завдання, різновид роботи в малих групах)
Дидактичне забезпечення: мультимедійні системи, презентація «Підсумковий урок», уривок навчального фільму, відеоролик.
Роздатковий матеріал: тестові завдання, завдання – пазл, завдання «Встановити відповідність»
Міжпредметний зв’язок: охорона праці
Відкритий урок
з предмету «Будова, монтаж
та експлуатація
контактної мережі»
на тему:
«Фіксуючі
пристрої. Призначення»
Мета:
Навчальна: Ознайомити учнів
з призначенням фіксаторів
та різними конструкціями ; вимогами, які застосовуються
до фіксаторів; з яких
основних елементів складається
фіксатор; засто-сування фіксаторів
на різних ділянках
контактної мережі .
Розвиваюча: розвивати пам’ять, увагу, логічне
мислення, уміння працювати
через
використання інтерактивних форм
і методів роботи.
Виховна: виховувати
культуру спілкування, прагнення
до професійного зростання
та вдосконалення, бажання
отримувати нові знання
та застосовувати їх
у практичній діяльності,
сприяти зацікавленості до
вивчення спец предметів.
Обладнання: допоміжні
матеріали, ПК, мультимедійний
проектор та екран,
презентація «Фіксуючі пристрої».
Роздатковий матеріал: тестові завдання,
кросворди, завдання – пазл.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Форма роботи на
уроці: використання
інтерактивних методів: різновид
роботи в групах, «Мікрофон»
Міжпредметний зв’язок: ПТЕ, охорона
праці
Відкритий урок
на тему:
«Ізолятори та ізолюючі вставки КМ»
Мета:
Навчальна: Ознайомити учнів з призначенням ізоляторів; класифікацією ізоляторів; вимогами, які застосовуються до ізоляторів; з яких основних елементів складається тарілчастий та стержневий ізолятор; позначення ізоляторів.
Розвиваюча: розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, уміння працювати через використання інтерактивних форм і методів роботи.
Виховна: виховувати культуру спілкування, прагнення до професійного зростання та вдосконалення, бажання отримувати нові знання та застосовувати їх у практичній діяльності, сприяти зацікавленості до вивчення спец предметів.
Обладнання: допоміжні матеріали, ПК, мультимедійний проектор та екран, презентація.
Роздатковий матеріал: тестові завдання, кросворди, завдання – пазл, та інші різноманітні завдання
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Форма роботи на уроці: використання інтерактивних методів: різновид роботи в групах, «Мікрофон»
Міжпредметний зв’язок: ПТЕ, охорона праці
Захід в рамках тижня :
«Знавці своєї справи»
Мета: закріпити знання, отримані на уроках спецпредметів, створити умови для підвищення пізнавального інтересу до предметів спеціального курсу; розвивати логічне мислення, кмітливість та винахідливість, різнобічні інтереси; виховувати цілеспрямованість і впевненість у собі; вчити грамотно висловлювати свої думки, відстоювати власні погляди, виховувати почуття колективізму, поважати інших.
Обладнання: презентація уроку, картки із завданнями, мультимедійний проектор, бланки для відповідей, листок – оцінювання, годинник.
Немає коментарів:
Дописати коментар